June 20, 2006

Sunday

ari nihhhh....ari family outing....nak tau kami pegi mana?? mula2 ingat nak g MidValley pas tu x jadik.....so kitaorg pun pegi Nilai 3 ..jln -jln tengok tempat tuh...first time ooo kita rayau2 kat situ...memang banyak giler kain-kain ela yang murah2; mahal pun ada tapi x sama kualiti yang ada kat euromoda ker....gulatis silk house ker...maya ker......heheheh

dari pukul 3.30 ptg sampaile pukul 6.00 ptg kat sinun...penat jalan jerlahh...tapi kalau korang nak cari curtain ker...bidai ker...table cloth ker....table runner ker....mmg tempat tulah yang sesuai...

aku x beli apa2 pun sbb takut menyesal lak beli kain awal2 (nak buat baju rayer). yelah bila dah dekat2 nak rayer tu mcm2 kain kuar...diskaun sana-sini....korang tau apa kitaorg beli...beli mainan untuk arissa, fifah x de pas tu beli skali untuk anak2 buah aku yang 5 org tuhhh.......

lepas g Nilai 3 tu kitaorg gie rumah kaklong aku kat Quarters JPA Jln Labu Seremban.....sblm tu singgah kat RK Sate tuhhh....sheila mesti taunyer....heheheh beli satay....bila sampai woiiii bising betul...budak2 tuh...lama gak la x jumpe....bila bagi mainan lagilaaa....yang besar nyer lebih2....heheheh

dalam kul 10.00 p.m. kitaorg pun gerakla....sbb esok nak keje....so itujerla citer hujung mggu aku....bleh la tahan...dari dok rumah jer...............kan...kan...kan... yang penting anak2 aku suker...yahooo.....

1 comment:

A m m i said...

aku xleh lah gi situ a-a..rambang mata jd nye...rasa kalau bwk duit sekampit pun bleh abis