August 03, 2006

||arrrrggghhh||

aduh...dah beberapa hari aku x brapa sihat...sakit tekak n batuk...perghhhh seksa rasanye....badanpun lenguh2 ...kepala berat semacam...nak MC x leh boss x de g outstation...emm tp x pela sbb kat opis pun x byk keje..lagipun nak melayan org2 yg call utk carik keje..coz opis aku ada advertise post utk Personal Driver...mmg ramai giler org x keje...ish..ish..ish...sian...

aku lagilah sian dah la sakit tekak bila dorang call tanya macam..tanya gajila...o.tla...emm macam2...pening kepala..

emmm...aku still tunggu result exam ari tuh...x kuar2 lagi...lambat betul..x sabar nak tau lulus ker tak...mintak2 lulusla...aku pun dah malas nak lama2 kat sini nanti susah...

emmm...si sheila pun dah ada panggilan utk second interview...aku rasa dia dah dapat keje tuh...anyway good luck to her and all de best...so nanti doa2kanla member ko yg sorang nih...still mencari company yang stabil n with good environment...amin..

so rasanyer stakat ni jelah..sbb dah x tau nak citer apa...boring ...boring...boring...

2 comments:

A m m i said...

pray 4 my success. Harap2 dapat, kalau dpt rasa mcm terjaminlah sikit future aku..byk benefits kat co. tu

cHeAre said...

yela sheila..all de best..aku sure la ko dpt..sbb ko kan dah ada experience...emm..nanti dah dapat bleh la blanjer makan kat Bora Ombak..heheheh n one more thing bleh la beli rumah teres..hehehe..:)