August 11, 2010

**1st Day Puasa**

Salam to all bloggez..
Nak share cer 1st day berpuasa..
sahur berdua jew ngan Rissa,ank pompuan aku yg baru 7 taun. Ayah dia x de kijo ;(
Well dia mcm aku gak x susah nk bgn pagi..skali kezut da bangun myb excited kot...hahaha well everythin went smooth...lpas sahur dia baring2 jap then mandi, solat then siap2 g skul...Alhamdullilah sjuk perut ngandungkn dia..mudahan menjadi "orang" ble da bsar t...p kte tgk la full day ke x dia pose al-maklumla taun pertama & hari pertama...gud luck to her..;p

And nk cer ank kedua aku lak c Fifa,skul dia cuti hr ni due to 1st ramadhan...
da start mtk airla plak...."hausla mama"..kul 10.30a.m da mtk nasik..adoiiii cepatla mama..cb0k suh aku "grg ayam"...mmmmm malu weiii nk grg ayam...bunyi kuat t...jiran2 aku dgr lak...lol....adehh nmpknye x berhasil nk ajak dia berpose...:( x pe la pelan2 kayuh kan.....hahahah
P dia ni susah ckit nk bgn pagi...klu kezut g skul adehhhh...susah bangat...

Well...dats all for now guyzz...catch wt u later..Fifa x saba nk mkn da..ahakss..

No comments: