June 26, 2006

//wEEkend//

weekend....emm should be the most interesting days...but for me it was a boring day...nyesal gak ikut Bob g Keratong tuh....yelah dia pegi sebab persatuan tuh...PERSAK...yelah dah ahli2 lain tuh sememangnyer org Keratong dah tuh bagi diaorg oklah balik kg la ...tapi bagi aku emm...dah la duduk mah org...KERAS siuttt...pas tuh ...x tau nak buat apa ...boring...nak tunggu Bob balik dari kenduri petang aroung 5 p.m. ..emmm...dlm masa tuh...yang boring giler....dah la Sabtu & Ahad pun ada kenduri...Bob balik barulah dapat kuar jalan2..tp x de yang menarik...ingat nak round bundle kat situ...tapi emmm...tutup....

Nasib baik mlm minggu tu ada konsert Akademi Fantasia...emmm...x delah boring sangat...zila yang kuar kan...so x delah lg sheila nyer kembar dlm tuh...aku tanya Bob kan zila tu ada ruper sheila kan...??? Dia kata x delah....emmm....mungkin la sekali pandang..ajer.....

Ahad...boring..boring...boring...nak ajer ajak Bob balik...dah x tau aku nak buat apa...family kwn dia tuh..dah la ramai...dgn..bebudak lagi ..ishhhhh...petang tuh ada pasar malam kat situ...so bleh la gi beli something ...emmmm..lepas nih x nak ikutlah...lebih baik aku balik kg aku...syok sikit...dpat gak jumpa abah aku ngan anak2 buah aku.....

Dah tu kata nak balik shah alam petangnya, mak si kawan Bob tu suruh tunggu sampai mkn malam...nak x nak terpaksa lah....so around 10.00 p.m. baru bertolak...adalah dalam 7 ke 8 buah kereta sumernya....penat...sampai shah alam around 2.00 a.m. ...balik rumah bukan bleh terus tidur ..tapi kemas2 brg anak2 ...pas tuh baru bleh tido..emmm ... syiooookkkknyerrr tidoooooooooooor...zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz......bye.

No comments: