July 04, 2006

''balkam''

emmm...weekend yg baru lepas tu, aku "balkam" kat Kg. Sg. Dua Besar, Kuala Pilah...hehehe adik-beradik aku yg lain x balik pun.....aku jer balik...rasa2 macam best jer duduk kg...suasana nyaman...emmm bleh minum air kelapa bila2 nak....bila balik hujung minggu rasa macam sekejap jer masa berjalan....so alhamdullilah my father sihat....

tapi tulah...bila kat kg x de plak tempat menarik nak pegi...tapi bila aku balik aku tengok Ulu Bendul (U.B) ramai giler org....emmm...mesti bukan org luar punya..bagusla...popular la sikit KP nih....aku ni nama jer org sana tapi jarang pegi UB nih....dulu waktu sekolah selalu la gak picnic kat situ ngan member tapi skrg ni....macam maleh jo.........nak2 dah ada budak kecik....yang rajin g shopping complex jer...hehehe

2 comments:

A m m i said...

tu kcg lupakan kulitlah namanya tu...aku pun dah lama x gi Ulu Bendul tu..dulu slalu gak pegi..best nya..

A m m i said...

tu kcg lupakan kulitlah namanya tu...aku pun dah lama x gi Ulu Bendul tu..dulu slalu gak pegi..best nya..