August 07, 2006

I'm Driving

emmm...so for the fisrt time selepas aku dpt lesen keter tahun lepas ... aku memandu sendiri g keje...memang satu pengalaman yang tak tau nak cakap...excited ada nervous pun ada..macam..macam...nampak keter banyak perggghhh...lagila cuak tp nasib baik boleh kawal...

first dari rumah anta afifah g rumah babysitter ... n then g hantar arissa plak kat nursery dia...emmm ..so lepas tu bermula akunyer journey to office...mmg rasa menggeletar..tp sumer ayat2 ... surah2 kuar dari mulut...dlm hati ..berdoa..mohon agar perjalanan aku ker office selamat dan licin..amin...

so, dlm perjalanan so far so good...tp adalah couple of times enjin mati...maklumla x biasa lagi main clutch n gear...heheheh...emmm..sumer driver lain dok potong keter aku...n pandang2 kat aku..aku siap angkat tangan lg....yela kan..kenala sopan-santun di jalan raya ..lgpun aku first timer...

dgn hati yg tabah n control macho...aku pun sampaila kat office...nasib baik aku kuar rumah awal so parking senang la...

so itujerla citer aku untuk ari Isnin bersamaan 7hb August 2006.....doakan la keselamatan dan kesejahteraan hidup aku...amin...

No comments: