July 26, 2006

<>

emm...menatang nila yg aku kena blila...barula bleh upload picture kat dlm blog aku nih...cian si Sheila dia dah x sabar nak tgk muke aku yg cun nih...heheheh maklumlah dah 18thn tak jumpe....sabor...sabor..ye kengkawang ... gaji x kuar lagi nih...sok kuar aku ajar Bob g beli menatang...nih...

Aku mmg ada digital camera Canon...tp takde dia punyer connector ... itula pengajaran jgn sesekali beli brg ngan mat2 gian ker...kengkawan ker...x complete...ish...kan sekarang dah susah... Bob bukan apa sbb kat market luar memang mahal abis da ada org offer murah...so apa lg...amik jelah...semalam pun ada org nak jual Labtop .. rege dia RM500 jer...tp x tgk barang lagi susah nak cakapla...yg second pun blum tentu leh dpt rege tu kan....

so, to all my fwens out there...tunggula sampai aku beli ker .. pinjam ngan officemate aku ker...untuk upload picture anak2 aku tuh...n picture aku skali la...hehehhe...biar korang tertunggu2 dan ternanti2...hehehehehehh so nanti korang leh surf akunyer blog ari2...kan..kan..kan..

Anyway, thax to SHEILA yg byk beri tunjuk ajar n dia yg kasik gambar nih...heheheh...."tunjuk ajar ku sifu"... sbb dia dah terer... aku plak budak baru blaja...n to SHAM... yang mmg sempoi.... k

No comments: