July 20, 2006

sibuk...carik baju RAYE...

wah...wah...pose pun x abis ganti lg....sibuk plak carik baju raya...emmmm.....

well apa nak buat takut nanti duit abis so beli la cepat...tahun ni tema simple dan sederhana...sbb tahun2 yg lepas mmg boleh kata standard gakla...tp tahun ni dah rasa malas la nak vouge2 ni...cukupla dgn tema simple dan sederhana ajer....yelah anak pun dah dua nih...budget memang tinggi...

for this year ... shopping kat S.A.C.C ... Shah Alam City Centre..kan baru bukak ... kitaorg x penah jalan2 sana lagi...tp minggu lepas adalah round2 kat situ ... okla gak...lebih kurang mcm shopping centre yang lain gak...KLCC ker MidValley ker...tp x la besar sgt haa...macam Alamanda kot...tp banyak yg x aktif lagi la ... yg aktif cuma butik Euromoda tuh...Guess....Salikin...Deen Wahab...n many more..nak tau dtgla...visit....

di sebabkan Euromoda tu ada discount so aku pun buat survey dulu apa jenis kain aku nak ...so first time pegi just tengok2...diaorg duk tunjuk kat aku collection dari Italian Silk ..perggghhhhh memang mahal giler....1 meter kain tu RM198....emmm aku kata kat sales assistant tu...ni kalu artis bleh la.....heheheheh x larat siott....then second time aku g sana minggu lepas aku pun amikla kain lain....Korean Silk jer...murah sikitla dr Italian tuh....aku beli untuk aku jer dulu....untuk anak2 aku x tau lagi...dulu untuk arissa sorang aku beli kan baju yg ready made jer....senang...tp tahun ni Bob suruh beli kain utk dua org princess aku nih.... x tau lagi la...tgk dulu..camner...

so, akupun dah tempahla....slalunya aku akan tempah sepasang and dah dekat2 raye nanti aku beli lg sepasang yg ready made punya...so every year aku cuma ada 2 pasang baju baru jer....(:-

yang paling heppy...tahun ni aku raye kat KUALA PILAH .... ):-HEHHEHEH ...YAAAHHHOOOOO...tp yg kureng sikit tu ptg raye pertama tu jugak kena balik kg Bob pulak......(:-

7 comments:

A m m i said...

aku so far dah 2 kali raya dgn suami..dua2 kali utk malam raya kat rumah mama..mmg bestlah kan..tp petang tu dah kene balik melaka..:) boringlah..kat sana ramai sangat org adik bradik dia je dah 12 org..aduhhh pening seyyy

cHeAre said...

kat Melaka tu area mana Sheila...sbb aku pun slalu nyer rayer ke-2 mesti balik Melaka kat Sg. Rambai kalu aku x silapla...oooo Mr. Kay ni org Melaka ker....lahawau...heheh

Filla said...

oiittt.. 'melaka' tu baik2 sikit aaaa..heheh ni org melaka nak bagi comment..hehe.. ko dah beli baju raya ke che are..aku lom lagi..tp dah ada thai silk radie belikan utk last year nyer b'day present..so nk carik baju utk kasih ngan papa dia jer.. dah 2x raya as husband n wife. tp first time berdueee, 2nd time bertiga, tp lom hbs pantang.. haaa.. raya ni nak overrrr sikit...heheh

cHeAre said...

eh..filla ko bukan org Ampang ker..heheh..emm..mesti best kan raya tahun nikan..anak dah besar sikit..so mesti giler si filla n radie ni pilihkan baju utk si kasih tuh...thn lepas raya dlm pantang kan filla..aku pung..hehe..so nanti thn ni jemputla dtg rumah filla...dah lama x jumpe...ko..dulu terserempak kat Bkt Raja kan..tu bila nyer raye ntah...dua ke tiga tahun lepas kot..yeak...

A m m i said...

ni bini org mlaka nak ckp...laki aku mlaka kat..
Arwah Mak kat Tg. Bidara
Abah kat Pengkalan Balak (Sg. Tuang)
skrg ni tinggal kat Alor Gajah

happy2gether said...

allo che are, wahhh dah ada 2 anak dah? advance gitu, mai baru sorang...mana gambo anak2nyer? cpt2 upload ek?......

cHeAre said...

mai..nanti dulu la ada kesulitan tentang nak upload pictures nih...anyway i think this is the first time you've surfed my blog right? tengkiu..heheh n for ur info aku dah byk kali surfing ko nyer blog...heheh .. x sangkaa yeak sumer dah dah anak...ko..mimi..shidot..ayu...filla..sumer lebih kurang umur kan...baguih..