July 14, 2006

|| tuesday@11th July||

well ari ni aku cuti sbb nak attend exam kat Putrajaya ala "Peperiksaan Khas PT N17" tuh....emmm (bunyi mcm gah ye tak)....yela dpt gi exam ni mesti la heppi yela nak follow filla punya step...keje gomen banyak benefits...sumer org tau...

so, punya la semangat nak amik exam ni siap buat preparation lagi tuh..nasib baik si syahir ada simpan lagi buku trengkas...kalau x terpinga-pinga gak aku dibuek eee....Thanks to Syahir...ehhehehe ...emm x dela lama pun nak buat preparation tuh...cuma adala ulangkaji sikit mengenai tajuk2 yg diaorg dah highlighted kan kat dlm surat panggilan tuh....rupa2nyer exam tuh dari 11hb tu sampai 19hb...mesti ramai giler....kan...

Aku pun bangun awal lah pagi nyer....siap kejut kan hubby awal2...n then antar si Afifah kat baby sitter tuh n kitaorg pun pegi minum dulu....dekat kul 9pg baru kitaorg bertolak...sampai Putrajaya dalam kul 9.30 pg...pas siap marah plak ngan hubby yela dlm surat panggilan tuh candidate kena ada dlm bilik exam 15 min before started...so aku pun dah gabra semacam la....emm....nasib baik x susah nak carik sbb hubby aku ni slalu gak p Putrajaya ....bah. imigresen punya....yela sbb dulu ada amik maid indon....ok..ok..ok...bebalik kat citer aku tadi....akupun sampai isi borang pas tunggula....adalah dlm 10-15 org dlm tuh...kami pun dok berborak2...ok gakla bebudak tuh...x sombong sanggup berkongsi maklumat lagi...bagus2...dlm surat tu kita org start pukul 10 pg....so tunggu punya tunggu punya tunggu pukul 12 tgh baru masuk....waktu b/fast pg tadi aku x selera nak mkn yela gementar skit...bila pukul 12 tgh baru start berkeroncong perut aku....

Ala2 bila time nak amik trengkas menggigil2 plak...sbb aku ada gastrik...emmm...abis je submit sumer paper aku pun terus turun carik makan...perut aku dah x tahan dah...yg aku heran slalunyer mmg x de masalah pun kalu x amik lunch...tp ari ni plak...lain mcm sikit....nasib baik kat GF tu ada kedai...so yg sempat aku dpt yela roti...ok lah drpd x de...

So, skrg ni tgh nervous gak sbb tunggu result dia.....emmm x taula lulus ke idok....sbb trengkas tu ..cam x confident jer...hehehehe

At the end aku sampai rumah dalam pukul 6 ptg.....11hb Julai 2006 tuh....

5 comments:

A m m i said...

ha tulah kan..nak amik peksa masa kat itm dulu pun taklah segelabah mcm nak gi interview..nape yek??? aku pun same mcm ko..kalau gi interview je..mulalah x lalu makan, pastu menggigil plak tu..macam budak haziq AF4 tu (wakakaka).
Abis tu bob anta ko pegi balik camne..takkan dia tunggu ko dari pagi sampai petang??

cHeAre said...

emmm....mula2 tuh Bob tunggula...tp dah sampai kul 10pg x start2 lg aku pun sms dia suruh dia balik dulu nanti datang amik aku balik...last2 dia pegi merayau-rayau g kedai kereta potong kat Puchong kan melambak...sampai exam aku abis pun dia x sampai lagi so kenala aku tunggu dlm 15 min...ish..ish..pengajarannya kena bawak kete sendiri gak nih...heheh

Filla said...

so how's the result? dah tau lom?..tp masa aku dulu x yah amik exam trengkas..interview je, pas dah masuk gomen, then baru ada exam trengkas tu utk disahkan dalam jawatan..tp member aku sara tu mcm ko, dia kene amik trengkas b4 interview..neway wish u luck!!!

cHeAre said...

tula..filla nak tunggu result tu yg x sabar2...x taula bila result kuar...do u have any idea when?..emm tp salute kat ko gak bleh ingat lg trengkas tu...sbb jawatan ko dah sah kan filla...

Filla said...

i've no idea biler result tu kua.. Alhamdulilah aku lepas trengkas utk sah jwtan tu.. dah nasib aku baik kot? nak kata pandai heheh..u know me right?!..