July 28, 2006

<< fiFah >>

Comostaz.....

ok...ari ni kan aku nak citer pasal anak ke-2 aku si Afifah Najwa...korang tau tak..smlm we had dinner kat McD...so yg si Arissa biasalah main2 kat taman permainan...yg si fifah ni tgh mkn french fries...aku n bob pun makan punya makan ... rasa macam lain jer...rupe2nyer anak aku si fifah tu yg senyap ... sbb slalu dia bising...banyak bunyi... ini senyap jer...aku n bob x perasan..korang tau apa dia buat...dia main mata ngan ada couples yg duduk kat belakang kitaorg...

boleh bygkan tak dia duduk dlm baby seater tu...dia sandarkan kepala dia ..dgn style manje dia dia mengenyit2 mata...patutla aku dgr bebudak tu gelak2....itu first time tau fifah ni buat cam tu...ish..aku n bob pun apalagi...gelakla... x sangka dia bleh main2 mata plak ngan bebudak tuh....memang suprise la kitaorg...heheheh

pas tu pg tadi.. tgh sibuk2 nak g keje utk pertama kalinyer si fifah ni dah buat first move...dia dah boleh jalan heheheh...(lepas ni masakla aku n bob)... walaupun x brapa tegap lagi..tp dia dah melangkah...tanpa sebarang pertolongan .... kira cepatla anak aku yg ke-2 nih...dulu yg arissa lambat sikit...

emm...hope you'll have a great n interesting weekend...graciaaa....

No comments: